سالن های همایش و سمینار

معرفی همه سالن های همایش و سمینار تهران

مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما

مسئول تماس: روابط عمومی
آدرس: اتوبان چمران، مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما
کد پستی: 0
شهر: تهران
شماره تلفن: 02122053051
شماره فکس: 02122051690  
سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به عنوان فراگیرترین رسانه در کشور با بهره گیری از مجموعه ای عظیم متشکل از متخصصان و هنرمندان ورزیده با تلاش و مساعی فراوان به طور بی وقفه در مسیر نشر فرهنگ و دانش و همچنین اطلاع رسانی و تهیه و ساخت برنامه های مختلف مورد نیاز جامعه گام برمی‌دارد. اکنون در عصر ارتباطات سازمان صدا و سیما با عنایت به رسالت خطیر خویش به مثابه ابزاری مؤثر و تاثیرگزار با نفوذ در قلب و ذهن میلیون‌ها ایرانی سعی می‌کند تا به نحو مطلوب وظایف خود را به انجام برساند در همین راستا و به منظور بهره رسانی هرچه بیشتر به جامعه، مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما با امکاناتی منحصر به فرد آمادگی خود را اعلام می‌نماید.

سالن همایش رعد

مسئول تماس: روابط عمومی
آدرس: شهرک قدس (شهرک غرب) ـ فاز 2 ـ خیابان هرمزان ـ خیابان پیروزان جنوبی ـ پلاک 74
شهر: تهران
شماره تلفن: 02188371096
شماره فکس: 02188371097
سالن همایش رعد واقع در ساختمان مجتمع با شرایط ایده آل آماده همکاری با تمامی موسسات، سازمانها و شرکتها می‌باشد. این سالن با گنجایش حدود ۲۲۰ نفر، با طراحی زیبا، مدرن و سیستم صوتی و تصویری مناسب به گونه ای است که می توان از آن به صورت چند منظوره برای برگزاری سمینارها، همایش ها، مجامع سالیانه، کلاسهای آموزشی، گردهمائی ها، کنسرت و غیره استفاده نمود.

سالن همایشهای بین المللی هتل المپیک

مسئول تماس: روابط عمومی

آدرس: ضلع غربی مجموعه ورزشی آزادی، بلوار دهکده، هتل المپیک
شهر: تهران
شماره تلفن: 02144739300
شماره فکس: 02144739191

سالن همایش بین الملی:
مجهز به امکانات صوتی وتصویری پیشرفته ، صندلی مبله، سالن پذیرایی vipباورودی مجزا ،ویدئو پروژکتور وپرده اتوماتیک سن ونمایش، نمایشگر led. ایده آل جهت برگزاری سمینارها،کنفرانسهای علمی وآموزشی وتخصصی داخلی وخارجی.با ظرفیت 600نفر در طبقه همکف

سالن هگمتانه:
سالن چند منظوره هگمتانه باکلیه امکانات صوتی وتصویری باظرفیت 300نفر.

اتاق جلسات:
سالنهای جلسات وکلاسهای آموزشی مکانی مناسب جهت برگزاری جلسات کارگروهی وکارگاه های آموزشی همراه باامکانات صوتی وتصویری ، ویدئو پروژکتور، رایانه ،پرده نمایش واینتر نت باظرفیت30تا100نفر


مرکز همایش‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران (سالن اجلاس سران)

مسئول تماس: روابط عمومی
آدرس: تهران، خیابان ولنجک،‌ خیابان تابناک، سالن اجلاس سران
شهر: تهران
شماره تلفن: 0
شماره فکس: 0
طراحی و ساخت:  بنای مرکز همایش‌های بین‌المللی، به منظور محلی برای برپایی اجلاس سران کشورهای اسلامی با ریاست رئیس جمهور سید محمد خاتمی و با طراحی مهندسان مشاور پیرراز، در سال ۱۳۷۶ و در کمتر از شش ماه ساخته شد. این بنا در ضلع شمالی نمایشگاه بین‌المللی تهران، واقع در اتوبان چمران، با زیر بنایی حدود ۲۴۵۰۰ متر مربع، در محوطه‌ای با مساحت حدود ۱۰۰۰۰۰ مترمربع احداث گردید. گنبد بنا مخروطی و با اسکلت فلزی است و سقف آن پانل ساندویچی و ارتفاع آن از کف ۳۶ متر می باشد. علاوه بر تالار اصلی و مجهز آن، قسمت‌های دیگر عبارتند از: دو تالار چند منظوره به مساحت ۳۰۰ متر مربع، نمازخانه و وضوخانه به مساحت ۱۰۰ متر مربع، دو سرسرای مجلل با مساحت ۲۳۰۰ متر مربع، دو تالار ویژه استراحت و انتظار رؤسای کشورها به مساحت ۴۰۰ متر مربع، چهار تالار کنفرانس به مساحت ۳۰۰ متر مربع با پرده‌های نمایش گسترده (ویدئووال‌)، صفحه بام که جزئی از فضای مجموعه‌است و از شمال به کوه‌های البرز مشرف است، فضاهای اداره به مساحت ۱۸۵۰ متر مربع که در چهار گوشه بام واقع شده‌اند. طراحی داخلی آن شامل گچ‌بری، گچ کاری، رف، طاقچه‌های زیبا و ساده و الهام گرفته از معماری سنتی دیرینه ایران است که با صنایع دستی تزیین شده است‌.

مرکز همایشهای بین المللی رایزن

مسئول تماس: روابط عمومی
آدرس: نیاوران، کاشانک، نرسیده به سه‌راه آجودانیه، شماره‌ی ۲۱۰
شهر: تهران
شماره تلفن: 02122809901-3
شماره فکس: 02122809906

تالار رسول اکرم (ص):
این تالار به مساحت 500 مترمربع، با گنجایش 330 نفر به صورت ثابت و قابل افزایش تا 400 نفر، دارای سیستم صوتی مناسب به همراه3عدد نمایشگر پلاسما(103 و 65 اینچ)، ویدئو پروژکتور ، پرده نمایش متحرک و اتاق فرمان مجهز می باشد . همچنین امکان برقراری شبکه رایانه ای و استفاده از شبکه اینترنت بدون سیم در کل فضای تالار میسر است . تالار رسول اکرم (ص) با دارا بودن صحنه ای مناسب امکان کاربری های مختلف را فراهم می سازد. اجرای موسیقی های زنده و هرگونه کار نمایشی از آن جمله است . امکان برقراری ترجمه همزمان با تعداد کانال های مورد نیاز متقاضی را دارد. نور عمومی سالن قابل تنظیم و امکان نور پردازی حرفه ای با جلوه های ویژه نیز وجود دارد . تالار فردوسی این تالار به مساحت ۵۰۰مترمربع و با گنجایش۴۰۰نفر، تالاری مسطح و چند منظوره است و با برخورداری از تجهیزات پخش در غرفه ها ، ویدئو پروژکتور، 2 عدد پرده نمایش متحرک و شبکه اینترنت بدون سیم ، آمادگی لازم برای برگزاری نمایشگاه های مختلف، جلسات و گردهمائی‌ها را دارد . تالار خیام این تالار که ویژه ی پذیرایی و سرو وعده های غذایی و میان برنامه می باشد دارای گنجایش حدود 400 نفر بشکل نشسته بوده که قابلیت افزایش تا 700 نفر را به صورت ایستاده دارد.تالار خیام:
که در سمت چپ ورودی اصلی رایزن قرار گرفته است ، توسط مهمانداران مجرب و زبده اداره می شود . همچنین این تالار دارای یک آشپزخانه ی صنعتی مجهز می باشد که با توجه به تجهیز خوب آن بر کیفیت طبخ غذاها افزوده است . لارتالار ابوریحان:
تالار ابوریحان با گنجایش تقریبی 100 نفر و امکانات ویژه مانند اینترنت پرسرعت بی سیم، جهت استفاده ی چند منظوره طراحی شده است . همچنین این تالار فضای مناسبی جهت پذیرایی از میهمانان می باشد.

تالار اندیشه:
این تالار به مساحت 210 مترمربع با گنجایش 140 نفربه صورت ثابت و قابل افزایش تا 150 نفر، برای کاربری های مختلف از جمله سمینار های آموزشی طراحی شده است و نیز دارای تجهیزات صوتی مناسب به همراه ویدئو پروژکتور ، پرده نمایش متحرک و شبکه اینترنت بدون سیم می باشد.

تالار سخن:
این تالار با طراحی ویژه جهت برگزاری نشست های دیپلماتیک و تخصصی پیش بینی شده است. ظرفیت تالار 50 نفر می باشد و قابلیت دسترسی به شبکه اینترنت بدون سیم و سیستم ویدیو کنفرانس را دارد . تالار هیرسا این تالار ویژه ی نشست های خبری، آموزشی و دیپلماتیک است. میز کنفرانس 20 نفره، تخته ی هوشمند، اینترنت پرسرعت بدون سیم، سیستم کنترل تردد با اثر انگشت از جمله امکانات این تالار است. همچنین اعضای جلسه از خدمات دفتر منشی برخوردار می باشند .

تالار ابن سینا:
تالار ابن سینا با 100 متر مربع مساحت، جهت کاربری های مختلف به ویژه سمینارهای آموزشی، کارگاه ها و برگزاری گالری طراحی شده است . اینترنت پرسرعت بی سیم، ویدیو پروژکتور و پرده نمایش متحرک از جمله امکانات تالار ابن سینا می باشد.


سالن همایش مجموعه ورزشی انقلاب

مسئول تماس: روابط عمومی
آدرس: ولیعصر-ابتدای نیایش غرب-بعد از خروجی کردستان جنوب-مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب-جنب استخر چهارفصل-مرکز همایش ها
کد پستی: 
شهر: تهران
شماره تلفن: 021-26216337-40
شماره فکس: 021-89783519
سالن همایش مجموعه ورزشی انقلاب:
سالن همایش اول واقع در طبقه زیرین با مساحتی حدود ۴۰۰ متر مربع با ظزفیت ۲۲۰ نفر قابل افزایش تا ۲۵۰ نفز دارای صندلی میهمانان ویژه ( وی آی پی ) دارای سن گسترده در حدود ۵۰ متر مربع و دارای سیستم نور پردازی حرفه ای ثابت به همراه امکانات سمعی و بصری پیشرفته میباشد.

تالار پذیرایی ها (چند منظوره):
این مکان با مساحت ۵۲۰ متر مربع و امکان پذیرایی از ۲۵۰ نفر  واقع در فوقان سالن همایش قرار دارد
همچنین در صورتیکه متقاضی مایل به استفاده از این مکان جهت برگزاری مراسم هایی با چیدمان
خاص باشد میتوان برگزاری مراسم همراه با پذیرایی از میهمانان استفاده نمود
در تالار پذیرایی امکان نصب و بهره برداری صدا و تصویر مناسب جهت برگزاری همایش و سمینار ها نیز وجود دارد .
کلاس آموزش:
این کلاس به مساحت ۴۵ متر مربع برای ۳۸ نفر دانشپذیر و به همراه امکانات کامل سمعی و بصری طراحی و آماده ارائه خدمات به تمامی سازمانها و ادارات میباشد.

مرکز بین‌المللی همایش‌های محمدبن زکریای رازی

مسئول تماس: روابط عمومی
آدرس: تهران، اتوبان شهید همت، مرکز بین‌المللی همایش‌های محمدبن زکریای رازی
شهر: تهران
شماره تلفن: 02188622536
شماره فکس: 02188622648

مرکز همایش های محمدبن زکریای رازی مجموعه ای از سالن های کنفرانس دانشگاه علوم پزشکی ایران می باشد که فعالیت خود را از اردیبهشت ماه 1377سال آغاز نموده است در این مرکز هشت سالن با ظرفیت های زیر قابل استفاده می باشد.

1- سالن اصلی با ظرفیت 1060 صندلی

2- سالن های شماره ( 2 و 3 ) هر کدام با ظرفیت 300 صندلی

3- چهار سالن در طبقه دوم مرکز با ظرفیت های شناور بین 30 تا 100 صندلی که مناسب برگزاری کارگاههای آموزشی می باشند.

4- سالن کامپیوتر مجهز به 12 دستگاه کامپیوتر و با ظرفیت آموزشی حداکثر 20 نفر

5- سالن VIP مستقر در طبقه دوم با حداکثر 30 صندلی جهت پذیرایی مدعوین و میهمانان ویژه

6- علاوه بر سالنهای مذکور در این مرکز لابراتور زبان و همچنین فضاهای نمایشگاهی (به متراژ حداقل 450 و حداکثر 946متر مربع ) وهمچنین قسمتهائی در طبقه دوم به منظور استفاده در هنگام پذیرایی قرار دارد . امکانات سمعی و بصری مرکز شامل صوت ، فیلمبرداری ، پخش تصاویر با استفاده از پرژکتور اسلاید – اورهد – ویدئوایمیجر و تجهیزات کامپیوتری پیشرفته می باشد .

همچنین این سالن دارای پارکینگ با ظرفیت 250 خودرو و سالن پذیرایی با ظرفیت حدود 1200نفر نیز می باشد .

سالن همایش های محمد بن زکریای رازی سالانه پذیرای مهمانان مجالس مختلف علمی – اجتماعی – جشنها و مناسبتهای مختلف از جمله همایشهای بین المللی پزشکی و دارای امکانات رفاهی لازم می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.