استفاده از لوح یادبود در همایش‌ها و سمینارها

در جشن‌ها، همایش‌ها و سمینارها ممکن است نیاز باشد تا از تلاش افراد زیادی جهت انجام امور مربوط به همایش و همچنین از نخبگان در هر زمینه‌ای تشکر و قدردانی کرد. بهترین ایده برای انجام این کار اهدای لوح یادبود یا هدایای مختلف است  .

یکی از خدمات گروه تشریفات سفیران طراحی و ساخت انواع لوح یاد بود و تندیس است. علاوه بر این تهیه بهترین هدایا متناسب با زمینه همایش یا سمینار نیز از خدمات تشریفات سفیران است.

 

لوح یادبود چیست

اهدای لوح تقدیر جایگاه خاصی در انواع مراسم‌های علمی، فرهنگی، هنری، اجتماعی و تجاری پیدا کرده است. به طوریکه در اکثر همایش‌ها و سمینارها اهدا لوح سپاس یکی از بخش‌های مهم مراسم را به خود اختصاص می‌دهد.

لوح یادبود در واقع یک هدیه است که به علت انجام یک عمل خاص و با ارزش به فرد یا حتی یک سازمان اهدا می‌شود. در اکثر مواقع شرکت‌ها و سازمان‌ها هستند که به کارکنان خود لوح سپاس تقدیم می‌کنند تا از خدمات آنها تشکر کنند. در حالتی دیگر مقامات به نخبگان لوح سپاس را تقدیم می‌کنند تا از تلاش آنها تشکر کنند. در واقع لوح یادبود یک هدیه ماندگار و زیبا است که حس ارزشمندی را در فرد القا می‌کند.

 

ضرورت اهدا لوح یادبود

در همه جا کارکنان و کسانی که خدمات ارزشمندی ارائه می‌دهند انتظار قدردانی و تشکر را دارند. گرفتن هدیه می‌تواند احساس مسئولیت پذیری را در افراد بیشتر کرده و سبب شود تا آنها با تلاش بیشتری به کار خود ادامه دهند. از این رو اهدا لوح یادبود به چنین افرادی یک الزام است.

گاهی اوقات لوح سپاس می‌تواند سندی بر کیفیت کار یک گروه یا یک سازمان باشد. یا حتی کیفیت عملکرد یک فرد. در هر صورت اهدای این لوح در همایش‌ها و سمینارها اهمیت بسیاری دارد.

 

طراحی لوح سپاس

مسئله مهم طراحی لوح یادبود است. این لوح باید با توجه به گیرنده آن و شرکت کنندگان در یک همایش و سمینار طراحی خلاقانه و جذاب داشته باشد. پس باید از قالب‌های متنوع، زیبا و با رنگ‌های پر مفهوم برای اینکار استفاده کرد. به همین دلیل است که طراح باید با علم رنگ شناسی و … آشنا باشد.

گروه تشریفات سفیران با داشتن متخصصین در حوزه گرافیک و طراحی همیشه ایده‌ای متفاوت و جذاب برای طراحی لوح یادبود مراسم‌های مختلف دارد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.