بیوگرافی نیما کرمی از برترین مجری های صدا و سیما

نیما کرمی در خرداد ماه سال 1356 در تهران به دنیا آمد. در حال حاضر او 40 سال سن دارد. این مجری توانا، در رشته مهندسی عمران در دانشگاه آزاد تحصیل کرده است و مدرک کارشناسی دارد.   

شروع کار

پدر نیما یکی از گویندگان و تهیه کنندگان در رادیو بوده است. همین موضوع سبب شد تا نیما در سن 5 سالگی برای اولین بار در یک تیزر رادیویی جلوی میکروفن برود. پس از آن نیز در دوران دبیرستان برای برنامه های صبحگاهی رادیو گویندگی می‌کرد. در سال 74 او کار دوبلاژ را برای شبکه 5 در یک سری برنامه مستند انجام داد و پس از شنیده شدن صدایش در این برنامه توسط عوامل رادیو، دوباره به کار گویندگی رادیو کشیده شد.

او علاوه بر کار گویندگی اجرا در تئاتر و تله فیلم هایی ایفای نقش کرده است. نیما کرمی بیان نموده است که به کار در سینما و تلویزیون نیز علاقه دارد اما از آن جایی که موقعیت وی به عنوان یک مجری تثبیت شده است به دنبال یک نقش و موقعیت خوب است تا بتواند این تجربه را نیز داشته باشد.

اجراهای نیما کرمی

نیما کرمی در برنامه های بسیاری مجری بوده است برخی از معروف ترین این اجراها مربوط به برنامه های زیر است:

  • برنامه صبحی دیگر از شبکه آموزش
  • برنامه دعوت
  • برنامه زنده رود
  • برنامه صبح خلیج فارس
  • برنامه من و شما
  • برنامه های نوروزی
  • برنامه های شب یلدا شبکه 2

نیما با برنامه صبحی دیگر از شبکه آموزش به شهرت در زمینه کار اجرا رسید.

ازدواج نیما کرمی

نیما کرمی

نیما چندین سال است که با زینب زارع ازدواج کرده است. تحصیلات زینب زارع در زمینه کارگردانی و تئاتر بوده و در برخی برنامه های تلوبزیونی نیز تجربه اجرا داشته است. علاوه بر این خانم زینب زارع در زمینه طراحی مانتو نیز فعالیت می‌کند.  این زوج در یک برنامه رادیویی همکار بوده و با یکدیگر آشنا شدند.

در حال حاضر نیما کرمی و زینب زارع دو فرزند دارند یک دختر به نام نیل و یک پسر به نام محمدکیامهر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.