همه چیز درباره محمود شهریاری مجری پر حاشیه

یکی از مجریان مشهور صدا و سیما محمود شهریاری است. این مجری توانا و خوش خنده در دی ماه سال 1337 در بیجار متولد شد. آقای شهریاری سابقه درخشانی در اجرا به خصوص در شبکه تهران به همراه کاظم احمدزاده داشته است.  

کارهای محمود شهریاری

او مدتی در برنامه زنده رود در شبکه اصفهان مجری بود. به علاوه در برنامه فیتیله  در شبکه دو سیما نیز مدتی مجری بوده است. محمود شهریاری سابقه کار در صدا و سیما و حتی بازی در فیلم را دارد. او در فیلم مرد 2000 چهره به صورت افتخاری بازی کرده است.

ایشان مدتی است که در شبکه بازار مشغول کار است. در گفتگویی لفظ تبعید این مجری به شبکه بازار برده شد، اما آقای شهریاری این لفظ را تکذیب کرد و گفت مدیر شبکه بازار آقای رجبی معمار است. ایشان در زمینه کار خود بسیار با تجربه هستند و می‌دانند که مجری ویترین یک برنامه است. به همین دلیل سعی کردند از مجریان قدیمی در این شبکه کمک بگیرند.

چرا محمود شهریاری ممنوع التصویر شد؟

محمود شهریاری در برنامه دید در شب رضا رشیدپور پس از دو سال علت ممنوع التصویر شدنش را بیان کرد.

محمود شهریاری گفت که در سال 61 ممنوع التصویر شد و گفت حتی خودش نیز دلیل ممنوع التصویریش را نفهمید. آخرین بار نیز به علت رقصیدن در مراسم عروسی برادرش و پخش شدن تصاویر آن ممنوع التصویر شد.

ایشان گفتند: در آن زمان فیلم رقص من در عروسی برادرم پخش شد. البته از مردم گله‌ای ندارم زیرا آنها دوست دارند که درباره زندگی هنرمندان بدانند.

در هر صورت خط قرمزهای صدا وسیما در آن سالها سلیقه‌ای بود. برخی مدیران احساس می‌کنند مجری مانند یک اکسسوار است و نباید هیچ واکنشی داشته باشد.

ازدواج آقای شهریاری

محمود شهریاری و همسرش در دانشگاه صدا و سیما درس می‌خواندند. آنها توسط یکی از دوستان آقای شهریاری که در رشته گرافیک تحصیل می‌کرد و همکلاسی همسرش بود آشنا شدند و سپس ازدواج کردند. از نظر آقای شهریاری ازدواج های دانشجویی موفق تر هستند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.