محمدرضا حیاتی یکی از گویندگان معروف اخبار

محمدرضا حیاتی یکی از محبوب ترین و معروف ترین گویندگان اخبار در کشور است. در این مقاله با ما همراه باشید تا با این مجری و گوینده پرطرفدار صدا و سیما بیشتر آشنا شوید.  

بیوگرافی محمدرضا حیاتی

این گوینده معروف اخبار در دهمین ماه سال 1334 در آبادان به دنیا آمد. او در یک خانواده پرجمعیت به دنیا آمد. آقای حیاتی 7 خواهر و یک برادر دارد. او در دانشگاه آزاد علوم سیاسی خوانده اما به ادبیات علاقه دارد. آقای حیاتی ازدواج کرده است. همسر او اهل اهواز است. حاصل این ازدواج دو فرزند به نام های علیرضا و امیر است. این زوج هر دو طرفدار تیم پرسپولیس هستند.

آقای حیاتی در مصاحبه‌ای گفت : آشپزیم خیلی خوب نیست اما اگر تنها باشم می‌توانم آشپزی کنم. این مجری توانا همچنین گفت که دستپخت همسرش بسیار خوب است و او خورشت کدو و بادمجان را بسیار دوست دارد.

او گفت زمانی بسیار شوخ طبع بوده است. اما شغلش به مرور روی او تأثیر گذاشته و دیگر مانند گذشته شوخ نیست. البته این موضوع را نیز عنوان کرد که اگر به کارهای طنز مشغول بود شاید امروز یکی از بزرگترین و موفقترین طنزپردازان کشور بود.

شروع فعالیت به عنوان مجری و گوینده اخبار

آقای حیاتی با نوشتن برای مطبوعات کار خود را شروع کرد. در سال 1360 یکی از گویندگان او را به خاطر صدای خوبش به رادیو معرفی کرد و پس از تست قبول شد. پس از آن نیز برای گویندگی خبر درخواست داد و اولین کار خود را با اجرای اخبار ساعت 10 صبح در رادیو شروع کرد. او در سال 94 بازنشته شد اما از آنجا که صدا و اجرایی قوی دارد، طرفداران زیادی نیز دارد به کار خود در صدا و سیما ادامه داد.

آقای حیاتی برای کارهای صنعتی نویسندگی می‌کند. کارهای تبلیغاتی نیز انجام می‌دهد. بیشتر کارهای تبلیغاتی او در زمینه خودروسازی است.

محمدرضا حیاتی تا کنون چندین بار جایزه برترین مجری و گوینده خبر شبکه‌های صدا و سیما را دریافت کرده است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.