مرتضی حیدری مجری با سابقه صدا و سیما

مرتضی حیدری یکی از مجریان با استعداد صدا و سیما است. اکثر شما کاربران عزیز تا به حال حداقل یکی از برنامه‌های این مجری را دیده‌اید. مجری توانایی که آرامش درونی خاصی داشته و این آرامش در اجرایش نیز متجلی می‌شود. همراه ما باشید تا با زندگی شخصی و کاری آقای حیدری بیشتر آشنا شوید.  

زندگی شخصی مرتضی حیدری

مرتضی حیدری در سال ۱۳۴۷ در شهر تهران محله سه راه آذری به دنیا آمد. به گفته خودشان همیشه کودکی آرام بوده و هیچ گونه شیطنت و آزار و اذیت برای دیگران نداشته است. او یک خواهر و سه برادر دارد. ایشان علاوه بر کار اجرا به خبرنگاری نیز مشغول هستند. آقای حیدری مدرک کارشناسی ارشد فیزیوتراپی و دکترای مدیریت را از دانشگاه تهران دارند.

تحصیل در رشته فیزیوتراپی

به گفته آقای حیدری هدف ایشان از تحصیل در رشته تجربی و شرکت در کنکور چیزی جز پزشکی نبوده است. او پزشکی قبول شد اما بنا به دلایلی مجبور به تغییر رشته شد. باید افزود که طبق گفته‌هایشان علاقه‌ای به رشته فیزیوتراپی نداشتند اما پس از گذشت 2 ترم به این رشته علاقه‌مند شده و در آن فارغ التحصیل شدند. برای دکتری نیز رشته مدیریت را انتخاب کردند.

ازدواج با زهره کاظمی

زهره کاظمی همسر آقای حیدری فوق تخصص سرطان زنان است. ایشان اهل استان سیستان و بلوچستان هستند. یکی از آشنایان مشترک آقای حیدری و خانم کاظمی، به نام خانم مظاهری که در فرانسه تحصیل می‌کردند، باعث آشنایی این زوج شدند. همسر آقای حیاتی می‌گوید: درس‌هایم بسیار سخت شده و مسئولیت های سنگینی نیز دارم اما خوشبختانه مرتضی در کارها به من کمک می‌کند و همیشه پشتیبان من است.

شروع فعالیت

مرتضی حیاتی می‌گوید: در دوران راهنمایی و دبیرستان تلاش زیادی کردم تا وارد صدا و سیما شوم اما نشد. پس از اتمام طرح سربازی از طریق یک اطلاعیه در مجله سروش و پس از آن تکمیل فرم وارد صدا و سیما شدم. آقای حیدری می‌گوید همیشه به گویندگی و اجرا به خصوص گویندگی خبر علاقه زیادی داشته است. و اولین باری که صدایش در رادیو پخش شد تنها ساعت را اعلام کرده بود. پس از گذشت مدت زمانی اعلام آب و هوا و سپس کار گویندگی خبر را نیز انجام دادند.
ایشان 12 سال گفتگوی ویژه خبری داشتند. به گفته خودشان اینکار سخت است اما شیرینی خود را نیز دارد. از محاسن اینکار برنامه داشتن در تمام موضوعات کشور است. اما از معایب آن می‌توان حضور نیافتن در جمع و مراسم اقوام و آشنایان اشاره کرد. آقای حیاتی می‌گویند حتی یک بار شب قبل از عمل جراحیم برنامه داشتم.

علایق و خلق و خو

مرتضی حیدری به ورزش علاقه دارد اما خودش ورزش نمی‌کند. البته کوهنوردی در برنامه‌اش هست. اگر فرصت داشته باشد دیدن فوتبال و بازی‌های حرفه‌ای را دوست دارد اما طرفدار تیم خاصی نیست.
به سفر کردن به خصوص به مکان های جدید علاقه بسیاری دارد.
به موسیقی سنتی علاقه دارد و پاپ هم گوش می‌دهد.
اهل مطالعه است البته بیشتر مطالعات درسی و گاهی رمان
به دیدن فیلم سینمایی علاقه دارد ولی زیاد به سینما نمی‌رود.
بارزترین خصلت ایشان خوش رویی است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.