اردور چیست؟ میز اردور چیست؟

کسانی که اهل غذا خوردن در رستوران هستند با واژه اردور آشنایی دارند زیرا در اکثر رستوران ها این سرویس وجود دارد. جتی در برخی مجالس نیز از میز اردور استفاده می‌شود. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در یک مقاله به توضیح مفهوم اردور و میز اردور بپردازیم. کسانی اهل غذا خوردن در رستوران ها و بیرون از خانه هستند به خوبی با میز اردور آشنا هستند. در برخی رستوران ها استفاده از آیتم های این میز رایگان بوده و در برخی دیگر با پرداخت مبلغی بیشتر می‌توان از اردورها استفاده کرد. اما معنای اردور چیست ؟  

اردور چیست ؟

اردور به معنای پیش غذا است. پس طبیعتا میز ادور نیز به معنای میز پیش غذا است. این پیش غذا می‌تواند شامل انواع سالاد، سوپ، ترشی و … باشد. البته به معنای دقیقتر اردو به معنای بشقاب کوچکی از پیش غذا شامل نوشیدنی، دسر و سایر خوراکی هایی است که قبل از خوردن غذا میل می‌شوند.

میز اردور چیست؟

گفتیم میز اردور یعنی میز پیش غذا. در رستوران ها یک میز بزرگ در جایی مناسب قرار داده می‌شود که روی آن انواع مختلفی از پیش غذا وجود دارد و مشتریان می‌توانند از هر کدام میل دارند انتخاب کنند. ممکن است این پیش غذاها به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار گیرند و یا ممکن است با گرفتن مبلغی بیشتر در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

میز اردور در مجالس

در مجالس مختلف به خصوص عروسی ها نیز می‌توان از میز اردور استفاده کرد. روی این میز انواع مختلفی از اردور قرار می‌گیرد و پیش از سرو غذای اصلی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. تفاوت میز اردور در مهمانی ها و رستوران ها تفاوت و گوناگونی در آیتم ها است. امروزه استفاده از میز اردور به قدری رواج یافته که حتی در مهمانی های خانگی نیز از آن استفاده می‌شود. این کار باعث می‌شود تا مهمانان با سلیقه خود از آیتم های روی میز نوش جان کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.